Over ons

Boelens de Gruyter is een landelijk opererende vastgoedonderneming die sinds 2007 actief is op het gebied van commercieel vastgoed en woningbouw. In de afgelopen jaren hebben we met een enthousiast team hard gewerkt aan een aantal diverse projecten. Hierbij staat de gebruiker centraal en ontwikkelen wij de betreffende woon‐ of werkomgeving dus altijd voor én met de klant. Het bedenken van efficiënte oplossingen voor een duurzaam (her)gebruik zijn hierbij essentieel. Binnenstedelijke en complexe ontwikkelingen zien wij als een uitdaging waar we veel ervaring mee hebben. Boelens de Gruyter is flexibel, transparant en nuchter in combinatie met relevante ervaring en kunde.

Ons hoofdkantoor is gelegen aan de Noordelijke IJ-oever met een spectaculair uitzicht op het IJ in Amsterdam en kenmerkt zich door haar creatieve, energierijke en positieve sfeer. Daarnaast hebben we een kantoor in de binnenstad van ‘s-Hertogenbosch.

Maarten de Gruyter

Maarten de Gruyter

Directeur

Maarten, geboren in ’s‐Hertogenbosch, is afkomstig uit een geslacht van ondernemers. Al op vijftienjarige leeftijd startte Maarten zijn eerste onderneming. Hij studeerde in zowel Brussel als Amsterdam alwaar hij zijn studie International Business afrondde. Na het afronden van zijn studie is hij werkzaam geweest in de vastgoedsector als ontwikkelaar en investeerder. 

Maarten is naast commercieel directeur bij Boelens de Gruyter, tevens voorzitter bij stichting Diabetes Onderzoek Nederland (DON). Ook is hij bestuurslid bij de stichting ‘Weg met Kanker’.

Harm Boelens

Harm Boelens

Directeur

Harm, geboren in Friesland, rondde in 1996 zijn studie Algemene Bouwkunde af aan de Hogeschool Groningen. Na het afronden van zijn tweede studie Bouwmanagement en Vastgoedbeheer aan de Technische Universiteit Delft startte hij zijn loopbaan als projectontwikkelaar.

Harm is mede door zijn ruime ervaring als ontwikkelaar gespecialiseerd in de ontwikkeling van complexe kantoor- en woonprojecten. Samen met Maarten de Gruyter is hij directeur van Boelens de Gruyter.

Bob Sanders

Bob Sanders

Ontwikkelaar

Bob heeft Technische Bedrijfskunde aan de Technische Universiteit Eindhoven gestudeerd. Na zijn afstuderen in het vakgebied Vastgoed startte hij in 2008 bij Boelens de Gruyter als projectontwikkelaar.

Mede door zijn Brabantse roots is Bob, behalve zijn projecten in de Randstand, ook verantwoordelijk voor onze projecten en acquisities in Noord-Brabant en Limburg. Derhalve is hij dan ook regelmatig werkzaam op het kantoor van Boelens de Gruyter in ’s Hertogenbosch.

Joëlle Lokhorst

Joëlle Lokhorst

Ontwikkelaar

Joëlle Lokhorst is sinds 2013 werkzaam bij Boelens de Gruyter. Als projectontwikkelaar is zij verantwoordelijk voor een aantal projecten in Amsterdam en Utrecht. Haar interesse en expertise ligt voornamelijk bij complexe binnenstedelijke transformaties van gebouwen en gebieden.

Joëlle heeft bouwkunde gestudeerd aan de Technische Universiteit Delft met als afstudeerrichting Real Estate & Housing.

Rogier Rombouts

Rogier Rombouts

Ontwikkelaar

Rogier werkt als projectontwikkelaar bij Boelens de Gruyter sinds september 2016. Na zijn studie Bouwkunde aan de Technische Universiteit in Delft, heeft hij gewerkt bij Rabobank International. Daar heeft hij zich als projectmanager bezig gehouden met het adviseren van en investeren in banken in ontwikkelingslanden.

Het is zijn droom ooit betrokken te zijn bij de ontwikkeling van de Olympische Spelen, met als streven een duurzame nalatenschap. 

Mike van de Kar

Mike van de Kar

Ontwikkelaar

Mike is opgegroeid in Berkel-Enschot, Noord-Brabant, waarna hij Bouwkunde is gaan studeren aan de TU in Eindhoven. Tijdens zijn master Real Estate Management & Development heeft hij een half jaar in Stockholm gewoond en gestudeerd. 

Tijdens zijn masteropleiding heeft Mike 2 jaar als vastgoedadviseur gewerkt bij JLL, waar hij met name betrokken is geweest bij verkooptrajecten van herontwikkelingslocaties. Sinds oktober 2016 is Mike in de rol van projectontwikkelaar onderdeel van het team van Boelens de Gruyter. Zijn interesse gaat hierbij met name uit naar de (her)ontwikkeling van binnenstedelijke locaties. 

Robin Junker

Robin Junker

ontwikkelaar

Robin, geboren in Nijmegen, heeft Bouwkunde gestudeerd aan de TU in Eindhoven. Na zijn afstuderen in de richting Urban Systems & Real Estate is hij begonnen bij Boelens de Gruyter als projectontwikkelaar.

Tijdens zijn master heeft hij zijn kennis verrijkt in Singapore, waar hij een half jaar heeft gestudeerd aan de National University of Singapore. Robins interesse gaat uit naar complexe (her)ontwikkelingsvraagstukken. Het liefst binnenstedelijk. Robin is sinds juli 2018 werkzaam bij Boelens de Gruyter.

 

Anita Meijering

Anita Meijering

Ontwikkelaar

Anita, geboren in Stadskanaal, ronde in 1995 haar studie Bouwtechnische Bedrijfskunde af aan de HTS in Tilburg. Daarna volgde zij haar tweede studie Bouwmanagement & Vastgoedbeheer aan de Technische Universiteit in Delft.

Anita is totaal 10 jaar werkzaam geweest bij Rodamco (Unibail-Rodamco) en daarna 7 jaren bij Ontwikkelfonds als Senior Projectontwikkelaar. Haar affiniteit met de vastgoedsector stelt haar in staat om project (-onderdelen) aan te passen aan nieuwe situaties. Zij heeft een ruime retail ervaring in combinatie met uiteenlopende leisure combinaties. Maatschappelijk verantwoord bouwen en de circulaire economie hebben haar interesse. Kijken naar de impact op het milieu, waarbij economische, sociale en ecologische investeringen en eisen in balans zijn. 

Elodie de Haseth Möller

Elodie de Haseth Möller

Commercieel ontwikkelaar

Sinds december 2016 is Elodie werkzaam als commercieel ontwikkelaar bij Boelens de Gruyter. Na de bachelor Economie en Bedrijfskunde aan de UvA is Elodie als vastgoedadviseur bij JLL gaan werken. Als onderdeel van het Agency Leasing team in Amsterdam deed zij de verhuur van kantoorgebouwen alsmede het verkopen van herontwikkelingsobjecten. Naast haar baan heeft ze de master Bedrijfskunde aan de UvA afgerond.

Na de 6 jaar ervaring die zij heeft opgedaan als vastgoedadviseur wil zij zich graag verbreden door onderdeel uit te maken van (her)ontwikkelingstrajecten bij Boelens de Gruyter. 

Cheryl Uit den Boogaard

Cheryl Uit den Boogaard

Team assistent

Vanaf november 2016 is Cheryl werkzaam bij Boelens de Gruyter. Tijdens haar studie makelaardij aan de NVM SOM heeft ze gewerkt als kandidaat makelaar bij een woning makelaar in Amsterdam. Na 1,5 jaar de rol van assistente te hebben vervuld maakt Cheryl sinds begin 2018 onderdeel uit van het commerciële team als team assistent waar zij zich graag verder wilt verdiepen en ontwikkelen in het onroerend goed.

Wiëna van den Berg

Wiëna van den Berg

Asset Manager

Wiëna is sinds 2018 werkzaam bij Boelens de Gruyter als Asset Manager. De bachelor studie Management, Economie en Recht richting Vastgoed en Makelaardij heeft zij afgerond naast haar baan bij vastgoedfonds Accres Real Estate. Bij dit fonds heeft ze ruim 7,5 jaar gewerkt en in deze periode heeft zij zichzelf breed ontwikkeld op het gebied van asset management en bezig gehouden met commercieel en technisch beheer van voornamelijk bedrijfsonroerend goed gelegen in de Randstad. De overstap naar Boelens de Gruyter was volgens Wiëna een logische, gezien ze graag actief is in een creatieve omgeving met een klein team.

Voor haar ligt de uitdaging in het creëren van een prettige duurzame relatie met de huurder en daarmee resultaten behalen die aansluiten bij de doelstellingen van Boelens de Gruyter.

Malty van Steijn-Harpal

Malty van Steijn-Harpal

Directiesecretaresse

Malty werkt sinds juni 2017 als directiesecretaresse bij Boelens de Gruyter. Ruim 15 jaar heeft ze bij de Rabobank gewerkt als management assistent en intern accountmanager bij Private Banking en bij Groot Zakelijk. Met veel passie heeft ze daar (account)managers en directeuren ondersteund. In 2015 heeft ze haar HBO opleiding Office Management Essentials bij Schoevers afgerond. Bij Boelens de Gruyter vond ze de nieuwe uitdaging waar ze naar op zoek was.
Naast het ondersteunen van de directie helpt Malty ook bij het organiseren van events. Haar ervaring bij zowel een groot bedrijf als een klein bedrijf komt hierbij goed van pas.

Joost Kuiper

Joost Kuiper

Sinds maart 2010 is de heer Joost Ch. L. Kuiper toegetreden tot de Raad van Advies van Boelens de Gruyter. De heer Kuiper is voormalig CEO van MeesPierson, voormalig lid van de Raad van Bestuur van ABN AMRO en was een van de curatoren van de DSB Bank. In mei 2016 is hij afgetreden als commissaris bij de ING. Daarnaast heeft hij diverse bestuursfuncties bekleed bij het Prins Bernhard Cultuurfonds en de Mondriaan Stichting.

Tegenwoordig is hij commissaris bij IMC en heeft hij verscheidene functies bij een aantal non-profit organisaties.

Willem Stevens

Willem Stevens

Sinds maart 2010 is de heer Willem F.C. Stevens toegetreden tot de Raad van Advies van Boelens de Gruyter. De heer Stevens is oprichter van Caron & Stevens (het huidige Baker & McKenzie) en was onder meer lid van de Eerste Kamer voor het CDA en voorzitter van de Commissie Stevens. Daarnaast is hij jarenlang actief geweest als commissaris bij Schiphol en was hij vicevoorzitter van het Concertgebouw Fonds.

Momenteel is hij commissaris bij AZL.

Wij bieden de volgende vacature(s) aan:

Bedrijfsprofiel
Boelens de Gruyter is een landelijk opererende vastgoedonderneming die sinds 2007 actief is op het gebied van commercieel vastgoed en woningbouw. In de afgelopen jaren hebben we met een enthousiast en professioneel team hard gewerkt aan een aantal gevarieerde projecten. Ons kantoor gelegen aan de Noordelijke IJ-oever met een spectaculair uitzicht op het IJ en Amsterdam, kenmerkt zich door haar creatieve, energierijke en positieve sfeer. Daarnaast hebben we een kantoor in de binnenstad van ‘s-Hertogenbosch.

Functieomschrijving
De secretaresse heeft een zeer breed en divers takenpakket. Naast de dagelijkse werkzaamheden, ontvang je gasten en bezoekers op ons kantoor en ondersteun je collega’s waar nodig.Tot de algemene (dagelijkse) taken van de secretaresse behoren:

·         Agendabeheer;

·         Administratie;

·         Eerste aanspreekpunt voor relaties en leveranciers;

·         Aanspreekpunt binnen de organisatie voor allerhande voorkomende zaken;

·         Telefoon aannemen en noteren van terugbelverzoeken;

·         Archivering;

·         Verzorgen van de lunch;

·         Voorraadbeheer.

Functie-eisen
De geschikte kandidaat heeft/is:

·         MBO/HBO werk- en denkniveau;

·         Ervaring gewenst maar niet noodzakelijk;

·         Zelfstandig en proactief;

·         Zeer nauwkeurig en stressbestendig;

·         Uitstekende representatieve en contactuele eigenschappen;

·         In staat op alle niveaus goed te kunnen communiceren zowel mondeling als schriftelijk;

·         Goede vaardigheden met Outlook, Word, Excel en PowerPoint;

·         Flexibel, geen 9-5 mentaliteit;

Wij bieden

·         Een prettige en informele werkomgeving;

·         Een fulltime (parttime is ook mogelijk) dienstverband;

·         Een marktconform salaris;

·         Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Jouw sollicitatie wordt binnen enkele werkdagen in behandeling genomen.
Reageren kan per e-mail via: malty@boelensdegruyter.nl t.a.v. Malty Harpal.
Wil je meer informatie over de vacature? Neem dan contact op met ons kantoor via 020-6306530 of via malty@boelensdegruyter.nl.
NB: alleen volledige sollicitaties (motivatiebrief en CV incl. pasfoto) worden in behandeling genomen.

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet gewaardeerd