Over ons

Boelens de Gruyter is een landelijk opererende vastgoedonderneming die sinds 2007 actief is op het gebied van commercieel vastgoed en woningbouw. In de afgelopen jaren hebben we met een enthousiast team hard gewerkt aan een aantal diverse projecten. Hierbij staat de gebruiker centraal en ontwikkelen wij de betreffende woon‐ of werkomgeving dus altijd voor én met de klant. Het bedenken van efficiënte oplossingen voor een duurzaam (her)gebruik zijn hierbij essentieel. Binnenstedelijke en complexe ontwikkelingen zien wij als een uitdaging waar we veel ervaring mee hebben. Boelens de Gruyter is flexibel, transparant en nuchter in combinatie met relevante ervaring en kunde.

Ons hoofdkantoor is gelegen aan de Noordelijke IJ-oever met een spectaculair uitzicht op het IJ in Amsterdam en kenmerkt zich door haar creatieve, energierijke en positieve sfeer. Daarnaast hebben we een kantoor in de binnenstad van ‘s-Hertogenbosch.

Maarten de Gruyter

Maarten de Gruyter

Directeur

Maarten, geboren in ’s‐Hertogenbosch, is afkomstig uit een geslacht van ondernemers. Al op vijftienjarige leeftijd startte Maarten zijn eerste onderneming. Hij studeerde in zowel Brussel als Amsterdam alwaar hij zijn studie International Business afrondde. Na het afronden van zijn studie is hij werkzaam geweest in de vastgoedsector als ontwikkelaar en investeerder. 

Maarten is naast commercieel directeur bij Boelens de Gruyter, tevens voorzitter bij stichting Diabetes Onderzoek Nederland (DON). Ook is hij bestuurslid bij de stichting ‘Weg met Kanker’.

Harm Boelens

Harm Boelens

Directeur

Harm, geboren in Friesland, rondde in 1996 zijn studie Algemene Bouwkunde af aan de Hogeschool Groningen. Na het afronden van zijn tweede studie Bouwmanagement en Vastgoedbeheer aan de Technische Universiteit Delft startte hij zijn loopbaan als projectontwikkelaar.

Harm is mede door zijn ruime ervaring als ontwikkelaar gespecialiseerd in de ontwikkeling van complexe kantoor- en woonprojecten. Samen met Maarten de Gruyter is hij directeur van Boelens de Gruyter.

Bob Sanders

Bob Sanders

Ontwikkelaar

Bob heeft Technische Bedrijfskunde aan de Technische Universiteit Eindhoven gestudeerd. Na zijn afstuderen in het vakgebied Vastgoed startte hij in 2008 bij Boelens de Gruyter als projectontwikkelaar.

Mede door zijn Brabantse roots is Bob, behalve zijn projecten in de Randstand, ook verantwoordelijk voor onze projecten en acquisities in Noord-Brabant en Limburg. Derhalve is hij dan ook regelmatig werkzaam op het kantoor van Boelens de Gruyter in ’s Hertogenbosch.

Joëlle Lokhorst

Joëlle Lokhorst

Ontwikkelaar

Joëlle Lokhorst is sinds 2013 werkzaam bij Boelens de Gruyter. Als projectontwikkelaar is zij verantwoordelijk geweest voor de ontwikkeling van The Student Hotel aan de Wibautstraat in Amsterdam, het voormalige Parool-Trouwgebouw. Op dit moment leidt ze aan de andere kant van de straat de herontwikkeling aan de Wibautstraat 80.

Ook is ze momenteel bezig met toekomstige ontwikkelingen aan het Koningin Wilhelminaplein in Amsterdam Nieuw-West.

Joëlle heeft bouwkunde gestudeerd aan de Technische Universiteit Delft met als afstudeerrichting Real Estate & Housing.

Rogier Rombouts

Rogier Rombouts

Ontwikkelaar

Rogier werkt als projectontwikkelaar bij Boelens de Gruyter sinds september 2016. Na zijn studie Bouwkunde aan de Technische Universiteit in Delft, heeft hij gewerkt bij Rabobank International. Daar heeft hij zich als projectmanager bezig gehouden met het adviseren van en investeren in banken in ontwikkelingslanden.

In zijn vrije tijd komt Rogier uit in de Hoofdklasse hockey voor Hurley in Amsterdam. Het is zijn droom ooit betrokken te zijn bij de ontwikkeling van de Olympische Spelen, met als streven een duurzame nalatenschap. 

Mike van de Kar

Mike van de Kar

Ontwikkelaar

Mike is opgegroeid in Berkel-Enschot, Noord-Brabant, waarna hij Bouwkunde is gaan studeren aan de TU in Eindhoven. Tijdens zijn master Real Estate Management & Development heeft hij een half jaar in Stockholm gewoond en gestudeerd. 

Tijdens zijn masteropleiding heeft Mike 2 jaar als vastgoedadviseur gewerkt bij JLL, waar hij met name betrokken is geweest bij verkooptrajecten van herontwikkelingslocaties. Sinds oktober 2016 is Mike in de rol van projectontwikkelaar onderdeel van het team van Boelens de Gruyter. Zijn interesse gaat hierbij met name uit naar de (her)ontwikkeling van binnenstedelijke locaties. 

Elodie de Haseth Möller

Elodie de Haseth Möller

Commercieel ontwikkelaar

Sinds december 2016 is Elodie werkzaam als commercieel ontwikkelaar bij Boelens de Gruyter. Na de bachelor Economie en Bedrijfskunde aan de UvA is Elodie als vastgoedadviseur bij JLL gaan werken. Als onderdeel van het Agency Leasing team in Amsterdam deed zij de verhuur van kantoorgebouwen alsmede het verkopen van herontwikkelingsobjecten. Naast haar baan heeft ze de master Bedrijfskunde aan de UvA afgerond.

Na de 6 jaar ervaring die zij heeft opgedaan als vastgoedadviseur wil zij zich graag verbreden door onderdeel uit te maken van (her)ontwikkelingstrajecten bij Boelens de Gruyter. 

Cheryl Uit den Boogaard

Cheryl Uit den Boogaard

Team assistent

Vanaf november 2016 is Cheryl werkzaam bij Boelens de Gruyter. Tijdens haar studie makelaardij aan de NVM SOM heeft ze gewerkt als kandidaat makelaar bij een woning makelaar in Amsterdam. Na 1,5 jaar de rol van assistente te hebben vervuld maakt Cheryl sinds begin 2018 onderdeel uit van het commerciële team als team assistent waar zij zich graag verder wilt verdiepen en ontwikkelen in het onroerend goed.

Wiëna van den Berg

Wiëna van den Berg

Asset Manager

Wiëna is sinds 2018 werkzaam bij Boelens de Gruyter als Asset Manager. De bachelor studie Management, Economie en Recht richting Vastgoed en Makelaardij heeft zij afgerond naast haar baan bij vastgoedfonds Accres Real Estate. Bij dit fonds heeft ze ruim 7,5 jaar gewerkt en in deze periode heeft zij zichzelf breed ontwikkeld op het gebied van asset management en bezig gehouden met commercieel en technisch beheer van voornamelijk bedrijfsonroerend goed gelegen in de Randstad. De overstap naar Boelens de Gruyter was volgens Wiëna een logische, gezien ze graag actief is in een creatieve omgeving met een klein team.

Voor haar ligt de uitdaging in het creëren van een prettige duurzame relatie met de huurder en daarmee resultaten behalen die aansluiten bij de doelstellingen van Boelens de Gruyter.

Malty van Steijn-Harpal

Malty van Steijn-Harpal

Directiesecretaresse

Malty werkt sinds juni 2017 als directiesecretaresse bij Boelens de Gruyter. Ruim 15 jaar heeft ze bij de Rabobank gewerkt als management assistent en intern accountmanager bij Private Banking en bij Groot Zakelijk. Met veel passie heeft ze daar (account)managers en directeuren ondersteund. In 2015 heeft ze haar HBO opleiding Office Management Essentials bij Schoevers afgerond. Bij Boelens de Gruyter vond ze de nieuwe uitdaging waar ze naar op zoek was.
Naast het ondersteunen van de directie helpt Malty ook bij het organiseren van events. Haar ervaring bij zowel een groot bedrijf als een klein bedrijf komt hierbij goed van pas.

Joost Kuiper

Joost Kuiper

Sinds maart 2010 is de heer Joost Ch. L. Kuiper toegetreden tot de Raad van Advies van Boelens de Gruyter. De heer Kuiper is voormalig CEO van MeesPierson, voormalig lid van de Raad van Bestuur van ABN AMRO en was een van de curatoren van de DSB Bank. In mei 2016 is hij afgetreden als commissaris bij de ING. Daarnaast heeft hij diverse bestuursfuncties bekleed bij het Prins Bernhard Cultuurfonds en de Mondriaan Stichting.

Tegenwoordig is hij commissaris bij IMC en heeft hij verscheidene functies bij een aantal non-profit organisaties.

Willem Stevens

Willem Stevens

Sinds maart 2010 is de heer Willem F.C. Stevens toegetreden tot de Raad van Advies van Boelens de Gruyter. De heer Stevens is oprichter van Caron & Stevens (het huidige Baker & McKenzie) en was onder meer lid van de Eerste Kamer voor het CDA en voorzitter van de Commissie Stevens. Daarnaast is hij jarenlang actief geweest als commissaris bij Schiphol en was hij vicevoorzitter van het Concertgebouw Fonds.

Momenteel is hij commissaris bij AZL.

Wij bieden de volgende vacature(s) aan:

Bedrijfsprofiel:

Boelens de Gruyter is een landelijk opererende vastgoedonderneming op het gebied van commercieel vastgoed en woningbouw. In de afgelopen jaren hebben we met een professioneel, specialistisch en enthousiast team hard gewerkt aan een aantal gevarieerde complexe binnenstedelijke projecten. Een aantal voorbeelden zijn de transformatie van de Parooltoren en Trouwgebouw naar een hotel met 574 kamers aan de Wibautstraat in Amsterdam, Het voormalig Jan Bommerhuis heeft dienst gedaan als faculteit voor de Hoge school Amsterdam en is getransformeerd naar 162 woningen. In Utrecht zal de nieuwe Utrechtse stadswijk Merwede mede door Boelens de Gruyter worden gerealiseerd.

Ons hoofdkantoor is gelegen aan de Noordelijke IJ-oever met een spectaculair uitzicht op het IJ in Amsterdam en kenmerkt zich door haar creatieve, energierijke en positieve sfeer. Daarnaast hebben we een kantoor in de binnenstad van ‘s-Hertogenbosch.

Functie-inhoud:

Als junior projectontwikkelaar ondersteun je direct bij de projecten die ontwikkeld worden en assisteer je in acquisitietrajecten. De werkzaamheden betreffen het gehele spectrum van projectontwikkeling van acquisitie tot realisatie van vastgoedobjecten. Deze functie biedt de mogelijkheid om door te groeien naar een projectontwikkelaars functie.

De junior projectontwikkelaar zal in zijn/haar functie de volgende taken onder zich krijgen:

Commercieel

-        Het opvragen van locatiegegevens

-        Het opstellen van risicoanalyses en rekenmodellen

-        Het zorgdragen voor het opstellen van programma's van eisen

-        Het maken van een selectie van architecten, adviseurs, constructeurs etc.

-        Het coördineren en begeleiden van ontwikkelingstraject van het VO t/m de bestekfase

-        Het controleren van benodigde tekeningen en berekeningen

-        Het vaststellen van verkoopprijzen in overleg met de makelaar

-        Het coördineren van PR-activiteiten

Techniek

-        Het beoordelen en controleren van tekeningen en bestekken

-        Het onderhouden van contacten met financiers, beleggers, overheden, architect, constructeur en aannemer

-        Het aanvragen en verkrijgen van  bouwvergunning en overige vergunningen

-        Het bijwonen van bouwvergaderingen en zorgdragen voor de verslaglegging daarvan

-        Het verzorgen van de gehele verkoopdocumentatie

Functie-eisen:

Indien jij onlangs bent afgestudeerd aan een bouwtechnische opleiding en je ook commercieel verstand hebt van vastgoed, dan maken wij graag kennis met jou.

Het ideale profiel:

-        Je beschikt over een afgeronde universitaire bouwtechnische opleiding (TU);

-        Je bent net afgestudeerd of je hebt maximaal 4 jaar werkervaring;

-        Je hebt affiniteit met zowel techniek als commercie;

-        Je bent ondernemend, neemt initiatieven en durft je mening op een goede wijze naar voren te brengen;

-        Je bent stressbestendig, flexibel en je bent in staat meerdere taken tegelijkertijd uit te voeren;

-        Je bent communicatief mondeling en schriftelijk zeer vaardig. Je weet jezelf dan ook op een goede wijze te presenteren en schakelt makkelijk in je communicatie naar verschillende actoren in een proces;

-        Je bent in staat om op een creatieve en plezierige wijze ideeën en oplossingen aan te dragen;

-        Je verliest je niet snel in details en je bent analytisch.

Wij bieden:

-        Een uitdagende baan binnen een professioneel team van gedreven mensen;

-        Een prettige en informele werkomgeving;

-        Veel ruimte voor initiatieven en ideeën;

-        Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei waarin je al vanaf het begin verantwoordelijkheden naar je toe kan trekken;

-        Uitstekende arbeidsvoorwaarden;

-        Een gezonde onderneming met een prettige en collegiale werksfeer;

-        Een fulltime dienstverband;

-        Een marktconform salaris;

-        Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Reageren kan per mail via: info@boelensdegruyter.nl t.a.v. Maarten de Gruyter. NB: alleen volledige sollicitaties (motivatiebrief en curriculum vitae incl. pasfoto) worden in behandeling genomen. Wil je meer informatie over de vacature? Neem dan contact op met Cheryl Uit den Boogaard via 020-6306530 of via cheryl@boelensdegruyter.nl.

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet gewaardeerd.

Bedrijfsprofiel:

Boelens de Gruyter is een landelijk opererende vastgoedonderneming op het gebied van commercieel vastgoed en woningbouw. In de afgelopen jaren hebben we met een professioneel, specialistisch en enthousiast team hard gewerkt aan een aantal gevarieerde complexe binnenstedelijke projecten. De projecten worden geïnitieerd door Boelens de Gruyter en verkocht aan een belegger of eindgebruiker. Hierbij staat de gebruiker centraal en ontwikkelen we de betreffende woon- of werkomgeving dus altijd voor en met de klant. Het bedenken van efficiënte oplossingen voor een duurzaam (her)gebruik zijn hierbij essentieel. Binnenstedelijke en complexe ontwikkelingen wordt gezien als een uitdaging waar we veel ervaring mee hebben. Boelens de Gruyter is flexibel, transparant en nuchter in combinatie met relevante ervaring en kunde.

Ons hoofdkantoor is gelegen aan de Noordelijke IJ-oever met een spectaculair uitzicht op het IJ in Amsterdam en kenmerkt zich door haar creatieve, energierijke en positieve sfeer. Daarnaast hebben we een kantoor in de binnenstad van ‘s-Hertogenbosch.

Functieprofiel:

-        Afgeronde wo opleiding, bij voorkeur TU Bouwkunde;

-        Minimaal 4 jaar relevante werkervaring in projectontwikkeling (kantoren, woningen of hotels), vanaf initiatieffase/acquisitie tot en met de realisatie is de                                   projectontwikkelaar verantwoordelijk;

-        Zelfstandig managen van multifunctionele projecten en gebiedsontwikkelingen, al dan niet binnenstedelijk;

-        Is in staat om met verschillende stakeholders en belanghebbende het gesprek aan te gaan (zoals gemeenten, directeur van beleggers, etc.);

-        Hoge mate van verantwoordelijkheid en financieel goed onderlegd;

-        Commerciële inslag met technische kennis.

Kandidaats profiel:

De senior projectontwikkelaar beschikt over de juiste competenties en is complementair aan het huidige team.

-        Commercieel en communicatief vaardig;

-        Sociaal vaardig en empathisch;

-        Inventief en creatief;

-        Proactief en ondernemend;

-        Resultaatgericht en oplossingsgericht;

-        Rekenkundig en cijfermatig inzicht.

Wij bieden:

-        Een uitdagende baan binnen een professioneel team van gedreven mensen;

-        Een prettige en informele werkomgeving;

-        Veel ruimte voor initiatieven en ideeën;

-        Uitstekende arbeidsvoorwaarden;

-        Een gezonde onderneming met een prettige en collegiale werksfeer;

-        Een fulltime dienstverband;

-        Een marktconform salaris;

-        Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Reageren kan per mail via: info@boelensdegruyter.nl t.a.v. Maarten de Gruyter. NB: alleen volledige sollicitaties (motivatiebrief en curriculum vitae incl. pasfoto) worden in behandeling genomen. Wil je meer informatie over de vacature? Neem dan contact op met Cheryl Uit den Boogaard via 020-6306530 of via cheryl@boelensdegruyter.nl.

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet gewaardeerd.